Hayat123 Kızlar iyi akşamlar degerlerim pozitif cıktı doktor cokta iyi konuşmadı adivite testi yaptırdım sonucu bekliyorum önceden geçirmiş olma ihtimalim varmıdır 🙏🏼 https://hizliresim.com/gr1q92
Depresif_polyanna Hayat123 toxoplazma igm yazıyor burada. Igm şuanda varolan hastalığı gösterir. Bu rahatsızlıkta da aynı mıdır bilmiyorum canım.bilen yazar
Ysn Hayat123 igm yakin zamanda gecirmis ya da su an geciriyosun ins gebe kalmadan once gecirmissindir
Nursemom Hayat123 bende de pozitif çıkmıştı avidite yaptırdım önceden geçirmiş olduğum iyileşme sürecinde olduğum çıkmıştı. antibiyotik vermişti doktor 5-6gün onu kullandım. 34.haftadayız hala dikkat ederim yediğim içtiğim şeylere 🙂
Piqment Canım benim de toksoplazma bagisikligim yok kedilere cok yaklasma onlarin diskisindan bulasiyor ellerini surekli yika sebze meyve her seyi sirkeli suda beklet bilmediğin yerden salata yeşillik yeme bir de salam sosis sucuk gibi pişmemiş şeyler yemiyorum ben dr bana bunları söylemişti 25. Haftadayım şükür bir şey yok
Hayat123 Piqment bn böle bir hastalık tan haberim bile yoktu cnm doktorum habersiz yapmış bu şekildede cıkınca korkmaya başladım inş yoktur da herseye dikkat edrrim 🙏🏼
Hayat123 Depresif_polyanna igm pozitif ama igg de pozitif olunca acaba önceden mi gecirdim de bu şekil cıkıyor bu sekil sonuçları cıkıp hiç bir sıkıntısı cıkmayan var mı acaba inş yazarlar cnm 🙏🏼
Piqment Hayat123 valla ben de bilmiyordum basta korktum ama şükür şimdiye kadar sıkıntı olmadi dikkat edelim inş. Olmaz bir şey
Hayat123 Nursemom bnde adivite yaptırdım onun sonucunu bekliyorum o kadar huzursuzum kafam dalgın ki inş bnm de gebelik öncesi cıkar cnm 🙏🏼