Aytana 28 +2 haftalık gebeyim bugün aşağı yukarı öğleden beri bebeği aşağıda hissediyorum yani vuruşları tekmeleri kasıklarımdaydı ama yemekten sonra son 1 saattir sanki çıkmaya çalışır gibi vajenime baskı yapıyo ve ağrıyo biraz . Endişelendim acaba normal mi yoksa ne yapmam gerekir lütfen bilgisi olan varsa bilgilendirsin beniii 😔😔😔
23Zumra Aytana bende 25.5 haftaligim sanki benim de rahmime vuruyor yani ilk gebeligim o yuzden normal mi bilmiyorum haftaya randuvum var sorucam
songul123 Aytana ayağının altına yastık koy canım biraz yukarda kalsın kayar belki benim doktorum öyle demişti
Yasemincifci Aytana korkmana gerek tok benmde ilk gebeliğim bebeğimi aşağıda hissedyrdum ve aşağıda tekmeliyordu normale döndü şimdi göğüs kafesmin orayı tekmeliyor
Aytana Yldzhh geçen hafta benimde alt karın ağrım vardı doktoruma söyledim kalsiyum magnezyum desteği başladı ama bu ağrı gibi değil belli bi baskı hissediyorum
Aytana Yasemincifci Yasemincifci teşekkürler canım rahatlattın inşallah hayırlısıyla kucağımıza alırız 🙏🏻
Piqment Yasemincifci ne zaman cıktı acaba yukarı ben 25. Haftadayım bugün dr aşağıda taşıyorsun dedi moralim bozuldu biraz
Aytana 23Zumra kime sorsam bu haftalarda olur diyolar en sağlıklısı tabi ki doktora görünmek ama şimdi daha yoğun hissedince sormak istedim burda inşallah bi sorun çıkmaz canım senin de
23Zumra Aytana insallah canim inan bende korkuyorum rabbim sag saglim kucamiza almayi nasip etsin insallah
Oges Aytana ben de 28+1 im aynısı bende de oluyor bugün kontrole gittim bebeğin başı aşağıya sıkuşmış çok mu ayakta duruyorsun dedi sanki çıkacakmış gibi oluyor ama benim arada oluyordu ilk defa bu hafta olmadı yani alıştım ben o yüzden
Ela1994 Aytana normal canım benimkini eli ordan gitmiyordu 😂 ilerleyen zamanlarda daha da artacak korkma