Burcuveburcum Kızlar 17.haftamdayım sabahları nefes alamayacak derecede alerjim azmış durumda resmen uyku uyuyamıyorum doktor çok zorunda kalmadıkça kullanma dedi yazdı aldım ama kullanan var mı tedirgin de olmadım değil🙄
Menis21 Burcuveburcum göğüs hastalıklarına çıktınız mı çünkü hamilelikte rahatlıkla kullanabileceğiniz ilaçlar var alerjik astım için
Deletedmom0041 Alerjik astım hastasıyım. Geçen hafta acillik oldum sadece oksijen verdiler. Göğüs hastalıklarına yönlendirdiler. Göğüs doktorum alerji hapı dahil hiç bir ilaç kullanamazsın dedi sadece hava kullanabiliyorum. Simbicort o da çocuk dozu. Geçmeyince tıp fakültesine gittim aynı şeyleri soylediler. Öğretmenim ders anlatmak eziyet oluyor. Dışarı çıkma diyorlar polen vs çok olduğu için bu mevsimde. Çalışınca mecbur çıkıyorum. 21 haftalık gebelik. Şimdiye kadar ilaçsız havasız rahat geçirmiştim 2 haftadır çok kötüyüm. Allah yardımcınız olsun alerji zor hastalık.
Muzikci Canım ben bu işacı aylardır kullanıyorum b grubu bi ilaç bende de ürtiker var haftada bi tane filan alıyorum kaşıntım çoğaldıkça kullanmaya çalışıyorum bebeğe herhangi bir zararı yok hiç korkma dr um yazdı bana