Ed71 Kızlar 38.haftamdayım 1 haftadir lansinoh göğüs kremini kullanıyorum hazırlık olsun diye fakat acımayan göğüs ucum kremi sürünce sanki yanıyor acıyor acaba normal mi bu durum?
Cileklipasta Ed71 benim doktorum doğumdan sonra başla dedi krem kullanmaya doktorunuza danıştınız mı ?
Batuska Ed71 senle alakalı bi durum olabilir benim aksine yumuşattı göğüs uçlarımi doğuma 3 hafta var ama çatlamışlar uçları yavaş yavaş iyileştiriyor.
Ed71 petitehatunn Cileklipasta Selenge Menis21 Sağımım kızlar deniycem dedinlerinizi ama çok tuhaf ya 35.haftadan sonra başlamış herkes ama benimki kremi sürünce daha bir hassaslaşti
Selenge Ben de almıştım, kullanmadım daha. Ben tahin yağı süreceğim. Çok etkili oluyormuş. Tahinin üzerine biriken yağı ayırıp biriktiriyorum. Umarım etkili olur.
Derin6565 Ed71 bende kullaniyodum dogumdan sonra da kullandım ama aci falan yoktu senin psikolojik daha yara yok birşey yok
Ed71 Derin6565 benimde uçları çatlaklı zaten evet iyileştirmiş ama acıyor psikolojik olduğunu sanmam kreme karşı çok pozitifim
Derin6565 Ed71 ben gebelikte kullandım bi sorun yoktu doğumdan sonra kremi kaybetmistim uçları felaket yara oldu kaniyodu çatar çatar olmuştu eşim tekrar aldı o zaman bile kullandigimda acıma olmuyodu