Kbrasuer Etlik zübeydede doğurdum kızlar 40/3 gece meryem ana otu içtim sonra sancılandım 2 cm açıklım vardı gittimde suni sancıyla doğurdum zor oldu ama cok şükür dogurdum dikiş kısmı felaket bi faciayı ödem olusmustu bende cok zor oldu hissetim ayrıntıya daha fazla girmicem çünkü korkmayın her dogum farklıdır
Dorukunannesi95 Kbrasuer epidurali kendin mi istemedin canim. Allah anali babali buyutsun hayirlu olsun 🤗
mervegedik Kbrasuer meryem ama otunu sancin var diye mi ictin yoksa doğum başlamasında etkili olduğu için mi