Guulseeen Sbh benm de bı curuk dısım vardı dıscı hamılelıkte mudahele edemıyoruz ozellıklede son aylarda dedı cunku son aylar ağrımaya baslamıstı daha sonra doğumdan sonra ağrı cekılmez hale gelıyodu artk ağlıyodum ağrıdan lohusayken gidip cektirdim ama ılk aylarınızdaysanız doktorunuzunda ıznı olursa bı gorunun doktora çünkü enfeksıyon yaparsada sıkıntı olmasın Allah korusun gecmıs olsun sımdıden 🌸
Tugcegul Sbh kadin dogum doktorunla gorus bastan cnm ben 7 haftalikken 20 lik dis cektirdim kanal tedaviside oldum curuk dis daha cok enfeksiyon yapar dedi doktorum ne gerekiyosa yaptir dedi sukur bisey olmadi bence kadin dogumcunla gorus
Haticesuat Doktorunla konuş benim dolgu olacaktı çok ağrırsa git demişti belki senin için birşey söyler canım
Naz1492 Karanfil yağı geciriyomus diye duymusdum ben pamuga batırıp agriyan disin üstüne koyuyomuşuz .Bide Elma sirkesinin içine bir çay kaşığı çörek otu at kaynat bir tutam da tuz koy ılıdığı zaman gargara yap buda ağrıyı hafifletiyomus gecmis olsun insallah gecer dis agrısı cok kötu oluyo ya :(
Naz1492 Sbh ilac degil ki yağ benim dedigim ilac icme bende 3 aylık hamileyim basim agrıyo parol ic bisey olmaz diyolar ama dayanıyorum simdilik😳☺
EylemHazal Sbh İngiliz karbonatını sür parmağına diş etlerinde gezdir sonra tükürmeden ağzına su al çalkala iyice 2-3 güne geçiyor
Nigtingaleyan Ağrı olduğunda karanfil koy.ikinci trimesterda mutlaka yaptır dişini ben çok pişmanım yaptırmadığıma belki kanalla kurtulacaktı dişim ama şimdi çekilecek mecburen ve son günlerim dayanılmaz ağrım var.doğumdan hemen sonra çekilecek