momof3 kese boyutuna fazla takılmayın. Benim 5+3’te 2 mm’di 😑 6+3lerde 5-6 mm falandı sanırım. Embriyo normal boyda, ama kese nerdeyse embriyo kadardı. Baya panik yapmıştım sonra birden kocaman olmuştu çok şükür 🙏🏻 Sizinkinin boyutu da normal gibi zaten