Pink17
c n gz beye gitsem doğumundan Allah’ın izniyle şüphe duymam ki tanıdıklarım var
dddiğim gibi hastaneden memnunum
özele de gitsem
ultrasondan bak
Vitamin ver
zaten rutini bu
ama işte ben Doğum meselesini düşünüyorum
sezeryanı asla ben talep ettim die yapmazlar özel dışında
ç o m üye gidiyorum
Fatma hanıma
memnuh olmayacak durum yok
çünkü, ultrasonda bakıp, bebeğin iyi olduğunu gözlemliyor
takip ediyor gelişiminin uygunluğunu
zaten herşey yolundaysa özele gitmenin ufacık mantığını göremiyorum
kafamı kurcalayan Doğum meselesi