HaticEngin valahi tatlım adet tarihime kadar her gün test yaptım hepsi negatif çıktı cok üzülmüştüm adet olacağım gün yine test yaptım silik çıktı gittim kan verdim 21 sonuçla gebelik baslangıcı denildi testler bazen yanıltıyo 1 hafta geçti bthcg 250 olmuş Pazartesi günü ve ben hala hamilelik testinde silik görüyorum fazla umut bağlama