Brcrtny benim tag ve prolaktin yüksek çıkmıştı ama öyle çok da değil,prolaktin icin ilaç kullanmadım kendiliğinden düzeldi, tsh icin ise ilaç kullandım ve değerim düzeldi,benim tsh değerim 3 küsürdu aslında normal bi değer ama doktorumun dediğine gore gebelik icin 2,5 altı olması gerekiyormus,,