Ela11 Sena_1997 sancın biraz fazla çıkmış canım benimde 30.haftada ilk çıktı sancı ama bundan daha azdı progestan başladı 37.haftadayim bıraktırdı doktorum gelecekse de gelsin dedi bebeğim kalp atışı da gayet iyi gözüküyor erkek mi bebeğin?
Gebeyimm Ela11 sancıyı nasıl anlıyorsunuz ben hiç anlamıyorum bu kağıtlardan bebek hareketleri hangisi sancı hangisi
Ela11 Reykzy ben 30da çıkınca başladım progestana 32de bıraktım sonra bir daha çıktı 35 te başladım dün bıraktırdı 37de
Ela11 Gebeyimm alttaki sancı üstteki bebek kalp atışı artıp azalan çizgiler var onlarda sancını gösteriyor canım
Sena_1997 Gebeyimm canim doktorum ilde ben ilçede olduğum icin 3 günde bir cektiriyorum ona gönderiyorum daha bisey yazmadı
Ela11 Gebeyimm bebek hareketlerini ölçmüyor ki çünkü bende bir kere kalp atışı düşüktü makina sinyal veriyordu kadın dedi kalp atışı düşük o yüzden dedi biri sancı diğeri bebeğin kalp atışı diye biliyorum
ebru23 Sena_1997 nasildi peki sanci gelince karnin tas oldu mu bende bugun sanci cekiyorim yani o sanci gelince kesin anlarsin der misin adet olmusum gibi sancilarim vr yatiyorum sabahtan beri
dml33 Gebeyimm banada hemsire takiyodu masallah baya hareketli dedi ama hareket hissetmiodm bn ekranda sanciyla kalp atisi gorunuyodu nasil anlıyorlar acaba 😄
dml33 ebru23 evet kalp atisi baya yukseliodu bazen.bnde kotu sandim onu niye bu kadar yuksek ki dedim hatta sagolun 😄