Ertugunannesi canım, ben oraya çok uzağım o çevreden birine sorabilirsin. Hayır leke falan yapmıyor ve hiçbir acısı da Yok zaten. Sadece şuna dikkat et, vajinadan koydun mu 1-2 saat uzandığın yerden kalkma. Koyduktan Sonra kalkarsan ilaç eridiğinde dışarı çabuk çıkar. Leke yapmıyor ama akıntı gibi gelebilir, onun İçin günlük ped değil de peçete kullanabilirsin. Ben öyle yaptım.