Tuba-zeynep canım benim de aynı şekilde aşağıdaydı, ama bir süre sonra yavaştan yukarı çıkıyor. Çıkmasa da en kötü ihtimalle Doğum şeklin zorunlu olarak sezeryan oluyor. Hiç kafanı takma yapman gereken ağır kaldırmamak, yukarı doğru uzanmamak ve cinsel ilişkiden kaçınmak. Bunları yaparsan düzeliyor diye biliyorum. Yine de bunlara rağmen kanama görürsen hemen doktoruna git. İlaçlarla önlem alıyorlar. Benim bebeğim şuan 38 haftalık çok şükür atlattık darısı başına inşallah