o6__8o 19+1 olduk hareketleri hissetmeye basladim .bebegime erkek denmisti. Kasıklarim hizasinda hissediyorum bazende tam ortada duruyor ama karnimin altinda. Erken dogum riski takiliyor kafama .yada normalmi bu durum ?? Siz nerede hissediyosunz
Hacerharmankaya03 o6__8o canım oyle olması normal bende o haftalarda o sekilde hissediyordum suan 33 haftalığım artık daha bi yukarıdan attiyor tekmeliyor
Menis21 o6__8o hiç sıkıntı yok merak etmeyin erkek çocuğu hep aşağıda yukarıya çıkmaz benim oglumdada öyleydi
Tua Hayır canm zaten daha o hizada olduğu için bebeğin oralarda hissedersin bebeğini bende 21 oldum bu hafta göbek deliğim hizasına gelmiş ondan önce senin gibi altlarda hissediyordum bende
o6__8o Hacerharmankaya03 sevindim. Bi an erken dogum habercisi olabilirmi diye tedrginlestim. Ama sevindim insallah saglikla olur
Nisa01 Bende 16+3um aynen. Kasiklarimin orda bı sertlik hissediyorum korktum bende hatta doktora gidip sormayı düşünüyordum