Hiç korkunuz ve telâşınız olmasın bayanlar.. ben kızımı epidural sezeryan yaptım ve inanılmaz rahattım.. akşamına kalmadan ayağa kalkıp yuruyebiliyorsunuz zaten..agriniz siziniz olmadan rahat bir doğum yapmış oluyorsunuz..sadece sonrasında baş ağrınız olacak.. ona da çare sütsüz kahve için rahat edersiniz..herkese allah bebeklerini kucağına almayı nasip etsin ins.gorusmek üzere..