Nil_19 öncelikle gecmiş olsun😔 kaç haftalıksın cnm belirtmemissin ama bende 24 haftalıkken ayrıntılıda bebğimin kalbinin sol tarafının gelişmediğini söledi doktor amniyosentez önerdi hayatı riski vardı. Cok üzüldüm cok agladım reddettim amniyosentezi riskli die. Cocuk kalp doktoruna gittim 1 ay sonra gene gel dedi o 1 ay bana nası gecti bi ben bilirim 😢 cok sükür ki arada ki fark azalmıstı kalbi gelişmişti benegimin. Sende içini refah tut cok dua et bebekler daha küçük oldugu için büyüdükce sorunlar düzülio inan bana.