Meyraklncc Merhaba kızlar kullanıp memnun kaldığınız ya da araştırıp almaya karar verdiğiniz Bebek arabalarını paylaşır mısınız ? Maksimum 4000 tl olacak ama 😊
Aselimask Meyraklncc mamas papas ocarro şu an indirimde bence kaçırmayın çok sağlam konforlu ve katlanınca küçülüyor ✅
Ela11 Meyraklncc Elele baby allroad aldım ben çok güzel ve şık maksimum 4000tl biraz fazla değil mi bebek arabası için çıtayı biraz daha azaltıp kalan parayı ihtiyaçlara harcayabilirsiniz 1700tl Elele baby bakabilirsiniz ben memnun kaldım
Slmzhnm Meyraklncc kiwi egg 6+1 var bana suan cazıp gelen özellikle 360 derece donme ozellıgı . İcerigindede puset portbebe ve oto koltugu ozellıgı vs var yorumlarda da hıc olumsuz gormedım ıstersenız arastırın onuda
Cinars16 Anex markayi cok begeniyorum birde chicco duo style go henuz bende almadm alabilirsem eger chicco alirim heralde diye dusunuyorum
Aselimask Meyraklncc evet canım biz onu da ayrı aldık hatta bu arabayı alana bin lira olan oto koltuğu 500 tl ye gelmişti
Meyraklncc Aselimask port bebe olabiliyor mu ya da bacakları için bir koruma tentesi çıktımı paket içeriğinden
Meyraklncc Ela11 haklısınız fazla ama en çok kullanacağım şey Bebek arabası sürekli yolculuk halindeyim kaliteli bişey istiyorum
Slmzhnm Meyraklncc yorumlarını benımlede paylasırmısın bende suan arastırma asamasındayımda bılmek ısterım senınde goruslerını suan en gozumde kalan model cunku dıger ay alacagım
Neslihant Meyraklncc bn bgun joie den aldim e bebek 1500 den düşmüş 1350 tl idi 300 tl hediye ceki verdiler onunlada pusetimi aldım. Iki yönlü puseti takabiliyorsun arabaya cok begendim gayet kaliteliydi.onerende coktu aldim bi an.
Meyraklncc Slmzhnm ayni mima gibi görünüşü çok estetik yorumlarda genelde olumlu eşime attım oda bir baksın bakalım canım 😊