Sever bizim Adana da var şehir hastanesi ama ben epidurale sıcak bakmıyorum nedense bele vurulan iğne sonradan çok ağrı yapıyormuş bana sezaryan hissi verirmiş gibi geliyor zaten 5 6 cm açıklıktan sonra yapıyorlar o ana kadar o sancılara alışmış oluyorsun aynu şey benim düşünceme göre