Azrazerin 2 ay oldu nerdeyse geçireli hala az da olda devam ediyor ne illet bişey. Tarhana çorbası iyi geliyor. Tavuk suyu falan nefes açıyor karabiberle içersen. Sıcak süt ballı tarçınlı. Antibiyotik kullandım hala geçmedi 🙄😔 çok geçmiş olsun canım 😔