İlk gebeliğimde öğrenir öğrenmez bırakmıştım,şuan 2.gebeliğim ve buna gebe kalmadan önce hastanede çalışırken doğum servisinde yatan ama karnı burnunda aşşağıya sigara içmeye inen kadınları çok eleştirirdim.Başıma geldi bırakamadım içiyorum.
Dip not; Bahane olarak değil,sakın ha sakın kimseye mana bulmayın,eleştirmeyin diye yazdım,konu her ne olursa olsun