Anneyimmmm Bugün 35+3 olduk.cok heyecanlı yım ve sabırsızlanıyorum.37.hafta da doğum olsa diye düşündüğüm bile oluyor .benim gibi olan varmı?
Deletedmom308 Anneyimmmm günümüz aynı :)bende şu temizlik bitsin öyle geldin istiyorum:) fazla bekletmesinler bizi
senayck Anneyimmmm 35+4 um mayısa kalsın istemiyorum bende ramazan başlıyor birde aileler uzakta nisan sonu gelelim diyorlar son gunlerim de rahat edememe fikri baya enerjimi sömuruyo 😑 birde artık kızımı merak ediyorum 😊
Ayckntmt 14 haftalığım bende o haftaları görürmüyüm acabaa ayy nasıl uzunnn 🙈 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🥰
skrsln Anneyimmmm aynen canım karın bölgesi 2 hafta geriden geldiği için doğuma karar verdi doktorum 37. Haftada 😊
oznuryalcn Anneyimmmm 35+5 im bnde 37 38de gelsin istiyorumm oglum artik kollarimda olsun ama herseyin hayirlisi sag saglim gelsinler de 😊