Kdrykenan Kızlar merhaba aranız da endol fitil kullanan var mı bilgisi olanlar bilgilendirebilir mi 🙏
Nursemom Kdrykenan 33.haftada dayanamadığım topalladığım sol kalça ağrım olmuştu. 3gün kullandım doktorum 3günü geçmesin ddi. Biraz rahatlatmıştı. Ama yan etkisi mi bilmiyorum bi defa denge kaybı yaşadım çok şükür yarım saatte geçti ama
Kdrykenan Seral yan etki falan oldumu bide ne için kullandın doktor bana rahim de açılma olmasın diye kullan dedi erken Doğum riskine karşı bide ilaç bide doktor kullan dedi de fitil olarak nerden diye sormayı unuttum bilemedim 🙈😊
Seral Kdrykenan cnm bnde erken doğum riski için kullandım arkadan koydum bnm doktorum tansiyon düşüklüğü yapar dedi doktorumun dediği kadar 10 gün fln kullandım
Kdrykenan Nursemom benim de sol kalçam da oluşan ağrı var 23 hafta içindeyiz ama erken Doğumu da engeller dedi rahim açılmasın engeller dedi ilaç içerinde hamile iken kullanmayın diyor bilemedim 5 gece kullancam
Nursemom Kdrykenan aynen canım bende okudum öyle yazıyordu. Doktorun ne dediyse o kadar kullan. Çok geçmiş olsun 👼🏻
Kdrykenan Seral tamam canım sağol bende beş gece kullanacağım içerikte de öyle yazıyor anüs den diye bende öyle kullanayım o zaman sağol canım bilgilerin için🙏👼