Haribo42 hamileliğimin başından beri kullanıyorum 23 haftalığım Doğuma kadar da kesmiycek doktorum. Hergün sabah kalkar kalkmaz sebamed yıkama jeli önden arkaya yıkayıp kuruluyorum çamaşırımı mutlaka elimde beyaz sabunla yıkıyorum ve asla günlük ped kullanmıyorum bunun yerine doktorum gazlı bez kullanmamı söyledi. Anlattığı günden beri hergün yapıyorum ve hiç enfeksiyon yaşamadım çok şükür denemeni tavsiye ederim