SedaErylmz35 Denisss öyle mi benim çevremde hiç yok şahit olmadığım için sanırım direkt erkek ismi olarak algılıyorum ama hoşuma gidiyor Tunacım diye seslenmek istiyorum çocuğuma ☺️ Ama Aybarscım olmuyor sanki 🙈
Aysnrplt SedaErylmz35 erkek olsa biz de Aybars koyacaktık sanırım çok şükür kız 😂 Tuna daha güzel sanki