EbruKrhn Merhaba anneler bebişleriniz bu haftada kaç kiloydu acaba. Bugün biraz sancı için gttm doktora sancım çıkmadı ama doktor bebeğin iki hafta geri olduğunu söyledi kilosu düşükmüş moralim çok bozuldu 😞 ne için gttim ne duydum😏
Sedahatice EbruKrhn 34+2 de gittim bende dündü yani 2.409 çıktı kilosu benimde 5 gün geriden geliyor doktorum önemli değil dedi bana
Reykzy EbruKrhn bişey olmaz üzülme sağlıklı olsunda bende obez olıcak diye korkuyorum önden gidiyo arkadasım 38 haftalık 2200 doğurdu bebek gayet sağlıklı
Fison EbruKrhn muz ceviz onlar bebeğe kilo aldırıyormuş burda duymuştum onları tüket canım geri falan değil gayet normal bir kilosu var bence daha doğumuna bir ay var bir aya kadar 3 kiloyu geçer
EbruKrhn Sedahatice 2300 dedi bana da kendi doktorum da değildi devlet hastanesi aciline gitmiştim yakın diye doktoru da sevmedim ztn kendi doktoruna niye gitmedin ddi ultrason cihazında fark edermi acaba😒
Adencanan Sedahatice 34+0 da 2300 çıktı benim bebeğimin kilosu haftasıyla uyumlu nasıl geriden diyor ki doktorun anlamadım ☹️
Alieva_Cinare_2808 Bende 34+4 şuan bilmiyorum kilosunu, 30 haftamda öğrenmiştim 2 kilo 19 gramdı. Amma kafana takma, önemli olan sağlıklı olması. 🤲😍
Researcher EbruKrhn benim 2260 -2300gr demişti tam tersi herseyi yolunda sağlıklı demişti doktorum sizin haftanızda emin misiniz😳
Yenianne7 EbruKrhn Bence kilosu iyi yani benim bebeğimde 34+4 te 2600 kiloydu arada gramlar oynayabilir yani her bebek aynı olmuyor canım, devletteki doktorlar da zaten insanı çok korkutuyolar. Sen beslenmene dikkat et yeterli bence. Haa için rahat etmezse özeldeki doktora görünmende fayda var
Eyser49 EbruKrhn canim dusuk degil niye dusuk olsun benimkide 2500 sanki ne var arasinda sıkma canini allahin izniyle alicak kilo daha hemkilosu iyi vqlla tospik bi brbek olmayi vrsin yavrucaklarimiz saglikli olsun sukur edelim allahim ins yardim etsin daha da kilo alir bebislerimix
Elifee EbruKrhn cihaz çok fark ettiriyor zaten Doğum esnasında doktor da diyor genelde +- 500 fark eder diye
Elif0992 EbruKrhn Bende bugün 34 oldum bugün kontrolde boyu 47 cm kilosu 2400 dedi doktor gayet iyi olduğunu söyledi haftasına göre.. internetten baktığım zamanda normal yani genelde bu civarda. Moralinizi bozmayın bence.. 32 haftamda sancılarım çıktı benimde 33 te de aynı 75 lere kadar çıktı hatta herhangi bi ilaç falanda kullanmadım evde dinleniyorum 2 haftadır bu haftaki nst de çıkmadı sancı falan çok şükür.. Fazla takılmayın biz stres yaptıkça bebeklerimiz etkileniyor
EbruKrhn Fison inşallah canım çok sağol ya bütün bebekler sağlıkla gelsin inşallah bu bile insanın moralini nasıl bozuyor allahım sağlıklı evlatlar nasip etsin herkese
EbruKrhn Reykzy 4 haftamız var daha ama işte sancımdan korkuyodum kilosu azdr erken gelmesin diye daha da düşük olduğunu öğrendim en son 2007 idi kendi doktorum söylemişti şmdi 2500 fln olmştr diyodum 😒
Fison EbruKrhn tabiki insan her şeyi kafasına takabiliyor ama canım bir doğduğun dediği bir doktorun dediğini tutmuyor sen farklı bir doktora daha git çok kafana takıldıysa boşver
EbruKrhn Bfhvcffesra ewt cnm normalde merkezde özele gidiyodum sancım varmı en azından nstye girerim diye acile devlete gideyim ddm yakın bide hastane doktorun bi kovmadığı kaldı kendi doktoruna niye gitmedin diyo bebek iyi mi diyorum ben takip etmiyorum seni ama iki hafta geri gözüküyo 2300 ddi öyle moralimi bozdu çıktm😏
EbruKrhn Elif0992 işte 34+4 üm ve 2300 düşük yani bencede sancı çıkmadı şükürler olsun ama kiloya takıldı şmdi kafam😒
Elif0992 EbruKrhn kendi doktoruna bi randevu al istersen için rahat eder belki.. Ya da arayıp anlatabilirsin durumu.. Bol bol dinlen süt ürünleri, ceviz muz balık falan yemeye çalış
Tgbatem EbruKrhn normal bence evnde dün gittim 34-6 ydım 2307 gr çıktı artı eksi 345 gr yazıo kağıtta sonuçta milim oynasa gram oynuyor ölçümde sağlıklı olsunlar yeter kilo sağlık demek değil