butterfly4 Merhaba kızlar, hepiniz balık yağı kullanıyor musunuz? Ben doktoruma sordum kullanabilirsin dedi ama öyle kullanman önemli mutlaka öneririm filan demedi, cevizi bile daha çok önerdi diyebilirim, balık yağı kullanabilirsin ama cevizi ihmal etme dedi, iki farklı doktora gittim hem özel hem devlet ikisi de aynı şekilde konuştu, ben de kararsız kaldım, 19+3 oldum bu arada.
Levmel butterfly4 benimde doktorun verdi uç aydır kullanıyorum kapsülün içinde ilaç+balık yagi var omega 3
sedaykn butterfly4 Ben NBL Algae Oil kullandım. Yosunlardan elden edilen DHA içerikli bitkisel olduğu için ağır metaller içermiyor
[silindi] Levmel ücretli mi devlet ödüyor mu bende bugün alacaktım yazdı doktor 70 lira dedi almadım onun yerine balık alır yerim daha iyi 😂
Gozde_coskun Mervegumrukcusuan 25+0 hala balık hapı kullanıyom omega 3 ,ilk aylar tıksınmıstım balıktan takvıye olsun duye verdı kesmedide
butterfly4 @Gozde_coskun ben de kullanayım, ben sormadan önermedi bile doktor neden böyle yaptı bilmiyorum
Nursemomm butterfly4 zaten verilen vitaminlerde var canm omega b12 folikasit falan ayrı almana gerek yok ben ımom omege kapsul kullanıyorum
Sedef-345 butterfly4 ben hiç balık yemediğim için kendim özellikle istedim ilaç almayı . Onun dışında dr özellikle mutlaka Alman gerekir demedi
Sengulkrgz butterfly4 balik yagindansa balik tuketmek en mantiklisiiiiiii.... ceviz findik evet eksik etmemk gerek
butterfly4 @Nursemomm ben vitamin olarak sadece decavit kullanıyorum onun dışında Demir, D vitamini ve magnezyum kullanıyorum, decavit omega içermiyormuş şimdi baktım, balık yağını herkes de kullanıyormuş, ben 19+3 oldum geç mi kaldım 🥺
Nursemomm butterfly4 bebeğin beyin gelişimi hep devam eder canm geç kalmadın istersen ımom omegaya geç bunlar ilaç değil zaten takviye o yüzden problem olmaz
Gozde4834 butterfly4 ben kullanıyorum 3 günde bir tane. Ama hergün cevizimi muhakkak yerim. Omega 3 balık yağından çok ceviz bademde var
PitirciginAnnesi22 Ben de balık yiyemiyorum deyince kullanmalısın tabi mutlaka dedi pregnom kullanıyorum 70 tl 40 tane var içinde balığın kendisini yesem daha ucuz😊 magnezyum ihmal etmeyin kasılmalarım vardı 27 haftalığım meğer magnezyum eksikliğindenmiş Demir ve devit d3 te kullanıyorum.bu kadar hap kilo da yapmadı hayret 😂
Gozde_coskun PitirciginAnnesi22 o magnezyum tadı cok kötü miğdemı bulandırıyo hala ıcmedım kutuda duruyor ☺️ Suan 24 haftalıgım