flybrs İlk şeker taramasını yaptırdım yüksek çıktı doktorum 2. taramayı istedi 100gr içecek 4 kez kan alınacak... yaptıran varmı ilk içtiğim ağır gelmişti çok nasıl dayanıcam bilmiyorum😐