Akays 31 haftalık hamileyim bu zamana kadar hep kendi kıyafetlerimi giyiyordum sanırım avantajım bol kıyafet sevdiğim için karnımı bu zmana kadar pek gostermedi bol bol sonra olmamaya başladı dışardan uzun tunik alicaktim gömlek felan anneme bol gelen bi kaç gömlek vs varmış onları aldım bende olanları onlar olmasaydı normalde 46 yiyorum bi 50 beden vs biseyler almayı düşünüyorum sende öyle yapabilirsin bence canım