Rabiahan vlla canm bnde 35 haftalikken 3 cm acilamam vardi simdi 36 haftalik olduk ve 37 oluchz insallah suanlik sakin bi sekilde beklemedyim assagi tarafta cok baski hissediyorum ne yalan soyleyim beklemedeym yani hayirlisi ile kucagimiza almayi nasip etsn Rabb'im