Hulya00 Merhaba güzel anneler ne fazla ne eksik doğum yapmış yada doğuma hazırlanmış olan anneler bana listenizi atar mısın ?
gizemdalo Bebek için ; Bir tane ince battaniyeli 10lu hastane çıkışı 2 tane 5 li takım 5 tane ağız mendili 5 çift çorap-eldiven 1 tane kalın battaniye Müslin örtü (puset üstüne örtmek için) 10 tane bebek bezi 2 tane kullan at alt açma örtüsü Islak mendil Emzik Biberon pişik kremi puset (çıkışta taşımak için) Anne için; 2 tane pijama takımı 1 tane gecelik 1 tane sabahlık 2 çorap 2 iç çamaşırı Emzirme sütyeni Göğüs pedi Chicco göğüs kapağı Lansinoh göğüs ucu kremi Elektrikli göğüs pompası 3 tane depend 5 tane normal ped Banyo havlusu Terlik Makyaj malzemesi Düzleştirici Yedek kıyafet eşofman olabilir (hastaneden çıkış için)
Hulya00 gizemdalo canımm teşekkür ederimm sağolasınn 24 haftalığım erken ama son anada bırakmak istemiyorum herşeyimi doğum iznine ayrılcam 1,5 ay sonra hazırda listem olsun alayım 1-2 gün içerisinde dedim teşekkr ederim tekrar 🙏😍
Sis Benim listemde böyle ama tamamen kişisel aklıma geldikçe ekleme yapıyorum inceleyip kendine göre bir liste cıkartabilirsin sende canım HASTANE ÇANTASI * Anneye ; Gecelik(1adet) pijamatakımı (2adet) Gögüs pedi Gögüs ucu kremi Emzirme südyeni Atlet+Kilot Depend ve normal büyük ped Çorap Terlik taç set Tülbent şal (ben kapalı olduğum için) Hastaneden çıkarken eve gelirken giymek için eşortman (Doğal bir makyaj yapacağım için)pudra maskara dudakrengi ruj birde dişfırcası macunu (abartılı makyajları tasvif etmiyorum😊) * Bebeğe; 10lu hastane çıkışı 5li hastane çıkışı (hemsireye vermek icin) Nakışlı tulum takım (resim çekimi yapacağımız için) Muslin ve pazen battaniye (yazbebeği olacağı için) Bez(10adet) + ıslakmendil (1kutu) + altaçma örtüsü(1,2 adet) Ağız Mendili Biberon + Emzik + Emzik zinciri Pişik kremi
Hulya00 AyEr canımmm. ☺️😍 artık yavaş yavaş hazırlığımızı yapalım degilmi sen bak ekran görüntüsü al işine yarayan bilgiler olur 🙏🙏☺️ İyimmm kuzum sen napıyosun nasılsınn nası gidiyorr 😍😍🙈
Sis Birde ben korse ekleyeceğim çantaya canım, elektrkli gögüs pompası fln almayı düşünmüyorum belki emecek bebeğim kendiliğinden ona gerek kalmayacak bide gerek kalırsada hastanede varmış zaten sanırım yada en kötü eşim evden alır gelir hemen🙂öyle düşünüyorum🤲🏻Hayırlısıyla gelsin o günde🙈
AyEr Hulya00 ıyıyım cok sukur oğlum benı çok yoruyor erken dogum rıskı ve rahımde kısalma var dualarını eksık etme sen nasılsın canım🥰❤️❤️❤️
Hulya00 AyEr aaa Allah korusun canım Rabbim sağ salim vaktiyle zamanıyla kucagına almayı nasip etsin 🙏🙏 neden oluyormuş rahim kısalması kuzum
Hulya00 AyEr İyi düşünelim iyi olsun kuzum kuzenimede öyle demişlerdi zamanıyla vaktiyle geldi sağlıklıca 🙏 içimizi ferahh tutalım dualarımız sizinle güzell annişşş ve oğluşuu 😍🙏❤️