Ruhsuz Eslem0101 canım, benim gebeliğim 10.haftada sonlandı kalp atışları oluşmadı sakın bu seni üzmesin senin iyi olur İnşAllah 🤲 🤲
Eslem0101 Ruhsuz aaa çok geçmiş olsun canım üzüldüm senin adına peki sen ikisinin de mi kalp atışını duymadin yoksa diğeri de mi sonradan durdu kalp atışı
Ruhsuz Eslem0101 zarar vereceğini sanmıyorum doktorum o kaybolur kanama da olmaz erir gider dedi senin de öyle olur çok kişiden duydum bunu doktorun da sana söyler stres yapma sakın
Eslem0101 Ruhsuz benimki 2 hafta önce vajinal ultrasonla biri netti kalp atışı ikincisi varla yok arasiydi kesin bisey söylemedi doktor ama dun ultrasonda biri iyi sağlıklı kalp atışı netti ikincisi hiç yoktu kalp atışı bu arada tüp bebek 😭
Ruhsuz Eslem0101 üzülme canım benim Rabbim sağlıklı olanı sana bağışlasın stres çok çok etkiliyor bebeği bilgin olsun ben 4 kez kaybettim düşün ne kadar stres sıkıntılı ama napacaksın Rabbimden gelen başımız üstüne her şey güzel olur İnşAllah 🤲 umudunu kaybetme
Eslem0101 Ruhsuz mrb canım iyiyim çok şükür saolasin sen nasilsin. Daha gitmedim doktora cumartesi gidicem Allahın izniyle
Ruhsuz Eslem0101 hamdolsun iyiyim ben de canım,sagolasın seni merak ettim az kalmış güzel haberlerle dönersin İnşAllah 🤲
Eslem0101 Ruhsuz çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun insallah guzel haberlerle dönersem seni haberdar edicem😊
Eslem0101 Ruhsuz günaydın canim şimdi hastaneden geldim çok şükür bi sıkıntı yok herşey yolunda ikinci bebek de küçülmüş zamanla tamamen kaybolacak dedi doktor bende haberler böyle 😊
Ruhsuz Eslem0101 cok sevindim canım Rabbim saglıkla kucagına almayı da nasip etsin İnşAllah 😘 hep güzel haberler Al
MerveAkty Bende 7+5de gittigimde biri 7 8 haftalik diğeri 4 5 haftalik demişti küçüğün kalp atışı yok o zamanla kaybolacak ne sana ne kardeşine bi zarari olmaz dedi dun arkadasim aradi 2tane erkek bebek doğurmuştun dedi kiza malum nu oldu acaba ya
bezelyeannesi MerveAkty benimde aynı durum midem kötü olduğu için biseyde yiyemiyorum onlara bişey olur mu kaybolur mu ötekine zarar verir mi 1 hafta sonra bakılacak onun kalp atışı yok korkuyorum
bezelyeannesi MerveAkty benimde aynı durum midem kötü olduğu için biseyde yiyemiyorum onlara bişey olur mu kaybolur mu ötekine zarar verir mi 1 hafta sonra bakılacak onun kalp atışı yok korkuyorum
Eslem0101 Ruhsuz çok saol canım Allah razı olsun Sende insallah sağ salim kucağına alırsın bebeğini 😊
bezelyeannesi Srfn11 benimde 1 kesede iki bebek gözüktü 1 hafta sonra tekrar gideceğim korkuyorum onlara Zarar gelmesinden