Semrasem Yakın akrabanın düğünü var gitmeyi düşündüğüm oyun oynamanın bebeğe zararı var mı? Etraf çocuğu zıplatma diyor :)
Elif7781 Semrasem dans terapisi alanlar var oryantal oynuyorlar canim 😀 ama elalem şey diyor çocuk zıplarsa kordondan ayrılır ben ip atlamıştım yapılmaması gerek bisey mi bilmiyorum
Burcuveburcum Semrasem ben eltimin kınasından 20 gün sonra doğurdum baya oynamıştım kendini çok yorma yeter🙈
mervegedik Semrasem normalde evde canım sıkıldıkça oynarım ama toplum içinde kendi şahsıma oynamaya çekinirim bu halimle oynamadimda hiç 😅
bebekteyaparimkariyerde Semrasem kaç haftalıksın canım.kalkıp zıplamıcaksın tabiki ama ben zıpladımda yani bi sorun yaşamadım.bana göre sakınan göze çöp kesin batar
Asliyildirim Semrasem elbette oynarsın ama çok zıplamalı tepinmeli oyunları oynama yavaş yavaş oyna 😊
FSCMK Semrasem canım ben roman havası oynamayı çok seviyorum 😘 hamilelikten sonra oynama dediler ama ben hergün oynuyorum ama Allah’a şükür hiç kanamam felan olmadı 🙏
Benimisteo Semrasem Ilk oglumda 38 haftalik gull tempo halay horon. Tas gibiydim. Bunda 22 haftalik oynadim sistim pistim Yamuldum kendime gelemedim. Yani demem o ki kendine biraz bak vucudun durumun nasil ona gore davran.