39+ 3 haftalık hamileyim hiç bir ağrım sancım yok hatta sanki daha çok varmış gibi göbeğimde hiç düşmedi 😕 Doktorum 41 e kadar bekleyim eğer olmassa suni sancı yada rahim açıcı fitil uygularız dedi..Hurma yiyorum ılık duş alıyorum merdiven inip cıkıyorum kızım bana mısın demiyor.Benim gibi bekleyenler kimler 😁