Esrarse Merhaba kızlar, dün kontrolüm vardı, doktorum rahım ağızı yetmezliği sınırda olduğunu söyledi normalde 30mm civarında olması gerekirken 26,35mm benim değerim, 25mm de sınırmış, bu durumu yaşıyan var mı? 😩 Magnorm 365mg verdi bununla düzeliyor mu acaba
Haribo42 Esrarse canim kac haftaliksin hep dinlen ilaclarinida icc magnezyummu o verdigi progestan verdimi ? Ama bunun tek seyi dinlenmek inan ayaga kalkma cok
Esrarse Haribo42 sağol canım 17+2 haftalığız doktorum riskli bir durum yok dedi ama işte ben kafama çok takıyorum 😪 evet magnezyum ve progestan verdi. Ben sadece magnezyum ile bu durum düzelir mi diye merak ediyorum
Sevvalacr Esrarse benmde ciddi bişi yok hata birşey yok iyi dedi ama bnce ne olur ne olmz progestanı kullan doktorumda 34.haftaya kdr önerdii
Esrarse Sevvalacr aynen canım biz kafaya takıyoruz işte sen kaçıncı haftadasın? Allahtan 3 hafta sonra ayrıntılı var orda doktorum görür herhalde 😪 Magnorm kullanıyormusun?
Esrarse Zeynep7777777 evet onu bende duydum arkadaşımda baya uzamış ama bebeğin poposu tam oraya denk gelmişti belki ondan mı kısaldı acaba diye düşündüm
aysecam Esrarse üstten bakmak herzaman dogru sonucu vermez dedi doktorum banada ilk üstten baktı 2.5 çktı 2 3 gün sonra alttan baktı 3 ün üzerinde çıktı bende kafama çok taktım alttan bakınca rahatladım
Esrarse Zeynep7777777 ağrı demiyelim de bazen sancı oluyor hem vajinada ve kasıklarımda ondan mı kaynaklanıyor?