Fadiiiik Ben 36 haftalığım.. dün geçeden bugüne kadar alt tarafımda yani Kasıklarımda arada acıyan bi baskılar oluyor bu neyden ötürü böyledir bilginiz varmı?
Fadiiiik Taneminci bukadar ağrı arada normal umarım demi tşkler bali sen yazdın korkmaya başladımda bilgimde yok 😪 sağol gerçekten artık cevabımı aldım😁
Taneminci Fadiiiik artık son zamanlara yakialtın rahmindede kasıklarındada badkı ve ağırlık olur yürürken bile zorlanırsın bebek aşağıya iniyr çünkü 😁