kbrMEVA canım normal doğum gözüktüğü için doktorum müdahale edemiyor pazartesi gitcem bir sknti olmazsa biraz daha bekliycez dedi çünkü açılma sancı yok ama bunaldm artık dogsun kucagima alım diyom.bugüne kadar her işimi kendim yaptım hiç oturmadım ama olmayinca olmuyor keşke biraz acolmam. Olsa oda yok