Doktorunuza gidin mutlaka. Kanama var mı varsa ciddi bir durum mu öğrenirsiniz. Ama kahverengi kanama kırmızı ve büyük pıhtılar şeklinde olan kanmaya göre daha iyi bir durumdur. Bende gebeliğimde 3 defa pembe ve kahverengi kanamam oldu.Koruyucu progestaron yapabilirler ki baya faydası oluyor. Ayakta kalmayın, yorulmayın, bol bol su için.geçer inş.