AsyaResul İyi günler anneler ve anne adayları, Benim bi sorum olucak 27 haftalık hamileyim ve bir haftadır gece uyurken bacaklarıma kramp giriyor uykudan uyandırıcak kadar güclü ağrıya sebeb oluyor 1-2 dakka sonra geçiyor ama sızlıyor yeri gün içersinde de ağrıyor bazen kramp olmuyor ama sızlıyor. Sorum şu acaba bu normal mi 8 kg aldım şimdiye kadar acaba kilo artışından mı yoksa başka birşey de olabilir mi ? Ve doktora gitsem hangi doktor bakıyor buna. Uzun oldu arkadaşlar şimdiden okuyan zaman ayıran herkesden Allah razı olsun. İyi günler
Selvis AsyaResul ayrı bi doktora gitmenize gerek yok. Genelde tüm hamilelerin başına geliyor. Kadın doğumcunuza bahsedin durumdan magnezyum verecektir size. Bacak ve kalça ağrısından dolayı ben de kullandım magnezyum
beetul Magnezyum eksikliğinden diyor doktor. Benimde oluyordu. Soda ve vitamin takviyesi ile geçiyor. Endişelenmeyin