Turkanaksoy Meralim09 benim bildiğime göre öyle oluyo,ılık bi duş al rahatlarsan endişelenme ama devam ederse doğum sancısıdır
Asli35k Meralim09 benim de ilk gebeliğim ama araştırdığım kadarıyla uzanınca geçiyorsa yalancı Doğum sancısı ve düzenli değilse 😊 benim de oluyor bu günlerde 37+2 olduk
ebru23 Meralim09 bendede vr ya gece bi vurdu ayakta igne gibi btiuodu gece uyudum sabah tekrar basladi dus aldim devam ediuo sicak tut kendini biraz rahaylatiuo 36+5 aksam siddetlenince geliyo sandik esimle
mervegedik Meralim09 illa su veya lekelenmeyi bekleme canım düzenli şekilde 10 dkda birde olabilir 5 dkda birde olabilir git gide kisalir zaten bu süre eğer düzenliyse
ebru23 mervegedik ama kasilma olmasi gerekmiuo mu bendeee aynisi var suan kasik karin bel agrisi adetin ilk gunu gibi
mervegedik ebru23 bende de öyle ağrılar oluyordu ama düzenli değil doktor kontrolüne gittim o durumda bunlar suan normal düzenli olması gerekiyor doğum olduğunu anlamak için dedi canım yoksa o şekilde agri bende de oluyor 38+1im bende
ebru23 Meralim09 ben hem dogurmak istiuorum hemde kendi gelsin tam grlissin istiyorum alip eve gitmek istiyorum 37. haftadan sonra artik sorun bitiyo diyolar gerci 37 -40 haftalar normal kabul ediliyonus
mcansum Meralim09 her dogum her beden farklı herkeste nişan gelmıyor malesf... sancı nişan ve su gelmesi ile belli oluyor herkeste farklı oluyor bnimde ilk nasl olavak bilmiyorum nasl anlarm blmyrm acıkcası 😂