Arkadaşlar arabamız geldi.internetten aldık.yoyko luxury.gayet hoş.kurulumu kolay.fakat baya büyük.yani büyük araba istemeyenler için pek uygun değil.özellikle arka tekerlekleri pek büyük.yani düşününce o arabayla alşveriş mağazasında falan gezilmez.reyon aralarndan hayatta geçemezsiniz😂 onun dışında sıkıntı yok.890 ₺ ye aldık.merak eden arkadaşlar vardı onlar için yazdım.