selviiiii
mrb arkadaşlar 1 ay önce detaylı ultrason yaptrdim orda plasentanın eşinin aşağıda olduğunu söyledi doktr ama şimdilik sıkıntı yok önümüzdeki ay yukarı çıkamaya başlar plesanta dedi doktor dün medpiol esenler gülsüm hanıma gttim bu çok önemli bir durum her an kanama olabikir yoğun bakıma bile girebilirsin dedi beni kanuni ye yönlendirdi hem orda kontrol ol hem burda dedi bugün kanuni ye gttim ordada 30 haftalık olunca gel alttan muayne yapip bakıcaz dedi bana gün verdi gönderdiler yanlız doktorum bana yat kalkma hiç bir iş yapma cinsel temas kesinlikle yok dedi eğer doktor 30 haftalıkken alttan muayne ederse doğum erken baslamazmi hiç kafama yatmadı böyle bi durum başına gelen varmi bana yardımcı olun lütfen