Burcu3435 Kızlar 36+3’üm miyomum olduğu be riskli bir sezeryan olduğu için kss hastanesinde perinatoloji profesörünü buldum doğumumda sıkıntı çıkmasın diye fakat hastane hakkında hiç iyi şeyler duymadım doğumla alakalı 😕 hiç steril ve hijyenik değilmiş serviste ilgilenmiyorlarmış, suriyeliler çok fazlaymış o yüzden hastalık kapanlar bile varmış🙁 aynı zamanda sağlama olsun diye özel bir doktorada gidiyorum zaten.. kafam inanılmaz karıştı ne yapsam bilemiyorum? Var mı kss hastanesi macerası olan kendisi veya yakını paylaşabilir mi?
Ozgektn Burcu3435 çalışan arkadaşım var ama bi kere bile oraya gitmedim çünkü seni üzmek istemem ama gerçekten kötü ki bu haberlerede çıktı çoçuk gelinlerin gizli kürtajları olan hastane bence Esenlere bak orası daha iyi
Gizemmciik Burcu3435 canım hastaneyi bende hiç önermiyorum.ama riskli doğumsa ve doktorun ali gedikbaşıysa ona güven. Cidden çook iyi bır doktor
Burcu3435 Ozgektn kss düşünmemin tek nedeni profesörün operasyonuma girecek olmasıydı.. reyap hastanesine gidiyorum doktorumdan memnunum ama operatör diye işte kafa karışıklığı yaşadım biraz.. ama haklısınız kss tek artısı profesör diğer herşey eksi😕
Sumeyyye Ben bi kaç kere acile gittim allah düşürmesin kimseye insan gibi davranılmıyo köpek gibi azarlıyorlar temizlik zaten sıfır leş gibi heryer doktorlar da daha içeri girer girmez azarlamaya başlıyor niye geldin gibisinden 😪
Busra4558 Ben orda doğum yaptım resmen pisikolejimi bozdular şimdi ikinciye hamileyim bikere bile devlete gitmedim özelde yapicam en azından paranı veriyosun prensesler gibi davraniyolar
Burcu3435 Gizemmciik Doktorum İsmail Özdemir.. doktor ile alakalı bir sıkıntım yok ama hastane çok kötüymüş.. başka hastaneyede gitmiyor problem o😕
Gizemmciik Burcu3435 ali gedikbaşı oranın eski baş hekimi. Bende özele gidiyorum avcılar hosptala oraya gelıyor detaylı ult. Icın ayrıca bende testlerımı hep alı beyde yaptırdım. İstersen ali bey için sor özele geliyordur belki o