[silindi] Merveangel Tugceesma benim 26+1 de 935 dedi az mı ya sağlıklı olsunlarda gerçi ama yinede insan düşünmüyor değil. Çok almasını da istemiyorum normal doğum için 😂 4 ten sonra sezeryan yapıyorlar galiba 30 dan sonra mı kilo almaya başlar bebek acaba
Merveangel [silindi] hayir cnm çok iyi kilosu zaten ilk baslarda belli olmaz önemli olan son ayda bebegin kilosunun normal olması kiloya hiç takilma hersekilde kilo alir bebeğin 😘
[silindi] Merveangel ay inşallah çok sevindim o zaman 😊sağlıklı olsunlarda tabi kilo çok önemli değil inşallah sağ salim kucağımıza alalım 🙏