Ozlem3535 benim tahlil de hep kan çıkıyordu böbrek genişlemesi çıktı daha 17.haftamda başlamıştı benden üriner ultrason istemişti doktor şimdi 26.haftadayım geçen yine çektirdim genişleme artmış sadece takip ediyorlar ama birşey yapamıyorlar şuan şikayetim yok çok şükür