snybzkrt bennnnn🙋🏻♀️ Herseyi cok iyiydi hemşireler falan cok ilgili benimle cok güzel ilgilendiler ne sorsam kaçta sorsam güzel güzel yanıtladılar ama ben binanın diğer tarafında kaldım orda pek fazla kişi yoktu belki de ondan bilmiyorum bi çıkan yemekleri pek beğenmedim