Szekiye Merhaba anne adayları benim adet tarihine göre 8+2 haftalık ama bugün ultrason 6+6 ölçtü kalp atışları güzel sıkıntı yok ama haftası ile uyumlu değil.benim gibi olanlar var mı.ne yapmak ne yemek gerekiyor acaba