CanaNefess Kızlar bakarmısınız 10. Günü iğnemin [url=https://hizliresim.com/MVMpza][img]https://i.hizliresim.com/MVMpza.jpg[/img][/url]
MerveNural CanaNefess lutfen 16. Günü bekleyin bu ignenin etkisi henüz geçmemiş sonra hayalleriniz suya dusebilir.
Melek_m Benimde 11.gün silik çıktı. Ignenin etkisimidir acaba sevinemiyorum bile iki gun daha beklicem bakalim insallah vardır
CanaNefess Melek_m canım az önce insatadan prof dr var ona yazdım gebelik var hayırlı olsun dedi ama kafam karıştı
CanaNefess MerveNural az önce bi Prof dr yazdım instadan gebelik var hayırlı olsun dedi kafam çok karıştı ya :)
MerveNural CanaNefess bekle sonra uzulursun burda kac kisi daha ayni seyi yaşadı. Tabi yine de siz bilirsiniz
Melek_m CanaNefess hadi insallah bekleyelim bakalim guzel haberlerini bekliyorum canim yazarsin bnde olursa yazcam 🤗
Ayguns Bence gününüzün dolmasını bekleyin. Hatta adetinizin gecikmesini bekleyin burada çok üzülenleri gördük erkenden test yapıp..
Guul Bugun ignenin 15. Gunu test yaptim negatif 😐 sizce erkenmi ama cikardi olsaydi? Kan vermeyi dusunuyorum
Guul Melek_m valla bende normalde cikmasi gerekiyormus clear blue dijital kullandim negatif. Progestan birakiyorum kullanmayi adet olmayi beklicem bidahaki ay asilama olacak sanirim..
Guul Melek_m hastaneyi aradim sordum anlattim yani durumu. Dediler progestan kullanmayi birak adet olunca tekrar gel bakalim.. Bugun itibariyle biraktim beklemedeyim