Mrv91 ilk giydirdiğin kan oluyomuş pisleniyomuş hemen o yüzden bende bi tane 5li takım aldım onu hemşireye vericem.10lu isimli cafcaflı dediğini de daha sonra giydiricem hem zaten direk fotoğraf çekemezsin bi kaç saat kendine gelmen lazım saç baş üff ne zor ya😂