Seva_Sevaaa tüplerde büyük bir sıkıntı yoksa ve de başka bir problem de yoksa rahim filminden sonra hamile kalmak daha kolay oluyormuş. Benim tüpüm tamamen kapalıydı açılma ihtimali de yoktu üstelik rahime de zehirli bir sıvı salgılıyordu bu yüzden açık tüpmde dış gebelik yaşamıştım mecburen alınması gerekti alınmasaydı gerçekleşen gebelikler sıvı yüzünden sürekli düşükle sonuçlanır veya dış gebelik şeklinde olurmuş. Birkaç doktorun verdiği bilgi böyleydi. Tüp alınınca tek tüple hamile kaldım 2 ay içinde biraz mucize gibi oldu bizim için. Şuan 12. Haftadayız rabbim sağlıkla ve hayırla dünyaya getirir inşallah 🤲🏻 Size de İsteyen herkese de nasip eder inşallah 🤲🏻