Seherr Gulxxx düşüğe sebeb olmaz canım burada önemli olan doktorunun işini iyi bilmesidir canını acıtmadan dikkatli bir şekilde muayene etmesi gerekiyor ilk haftalarda bende alttan kontrol ettirdim bir sakıncası olmadı alttan muayene ile daha kolay tespit edilebiliyor gönlünüzü ferah tutun allahın izniyle bir sıkıntı olmaz 😇
Pembepanter Gulxxx benim doktor hiç bakalım demedi ama bi arkadaşımın bakılmıştı kalp atışını duymaya gittiğinde İnce çubuk gibi bir şeyi yerleştirip bakıyorlarmış öyle acısı falan yok demişti, ultrason görüntüsü daha net oluyormus canım🌹
SafaMerve elekarven_94 bebek düşücekse düşğyot sebebi o değildr kanama varsa eğer mecbr bakılması lazm rahim ağzınn açık mı kapalı mı oldunu anlamak için. Eğer kapalıysa aktf revüzyon küretajlık durum yoksa haff lekelenme varsa ilaç kullanması istrahat etmesi gerekir o zamam.
nisanisa Gulxxx öyleyse bunda bişey yok canım zaten sağlıksız bebek ne yaparsan yap düşer doktorun en iyisini bilir ve düşük yaptığı falan yok
gdaslik Gulxxx düşüğe sebep olmaz doktorunuza güvenin artı faydası bile var erkenden dış gebelik vs teşhis edilip tedavisi başlanıyor içiniz rahat olsun.
Pembepanter Gulxxx doktor yapalım dediyse yaptır canım, çoğu doktor karından bakıp gönderiyor, daha net görürsün hem
Gulxxx Pembepanter tamam canım sağ olun zaten gebelik olmasa da bakar adet olmadım çünkü tuhaf bi durum
Esraacr Gulxxx bana iki kere bakıldı ilk zamanlar herhangi bi problem yasamadım zaten rahatsız edici birsey degil meral etme
lilamom Gulxxx degil canim istedigin heryerden arastir her kaynagi oku oyle birsey yok tamamen hurafe o, alttan muayene belli bir haftadan sonra gerek olmadikca yapmiyorlar zaten ama bebek kucukken gormek icin olcum icin en sagliklisi o kaldiki alttan muayenede bebege ulasmiyor zaten ucunda kaliyor cinsel iliskiden dahada az yani mantiken dusun ne zarari olabilir. Ayrica bilmiyorum hic yakinin yada duydugun konustugun varmi ama yurtdisinda cogu yerde belli bir yere kadar hic karindan degil hep alttan bakiyorlar. Tehlikeli olsa doktorlar bunu yapip riske atarlar mi kuzum? Kimisi diyor alttan baktirdim dusuk oldu vs vs diye ama alakasi yok olcagi varmistir olmustur ona bagliyorlar tibben mumkun degil o aletin bebege uca giripte zarar vermesi. Umarim anlatabilmisimdri:)
Tomurcuk18 lilamom Mesela tüp bebekde de 12 haftaya kadar alttaki bakıyolar. Tehlikeli olsa tüp bebek doktorları hiç bakmaz.